Մանանա Ղազարյան.Ինքնակենսագրություն

0

Posted by mananaghazaryan | Posted in Մայրենի | Posted on 3 февраля, 2023

 Իմ հայրիկը

Իմ հայրիկը շատ բարի, հումորով, աշխույժ և ուրախ մարդ է։Բայց իմ հայրը լինում է և շատ լուրջ: Իմ հայրիկը շատ ազնիվ մարդ է և ես շատ եմ սիրում իմ հայրիկին։Իմ հայրիկը շատ գեղեցիկ է։ 

Իմ մայրիկը

Իմ մայրիկը նույնպես շատ ուրախ, ազնիվ, հումորով, բարի և աշխույժ մարդ է։ Իմ մայրիկը պատրաստում է շատ համեղ ուտեստներ։ Իմ մայրիկը շատ գեղեցիկ է։ Նա շատ ընկերասեր է։ Ես շատ եմ սիրում իմ մայրիկին։ 

Իմ եղբայրըը

Իմ եղբայրը շատ աշխատասեր մարդ է։ Նա միշտ փորձում է հասնել իր նպատակին ։ Նա շատ ուրախ, հումորով, աշխույժ մարդ է։ Իմ եղբայրը շատ գեղեցիկ է։ Իմ եղբայրը 17 տարեկան է, իսկ մի քանի ամսից նա կլինի 18։ Ես շատ եմ սիրում իմ եղբորը։

Իմ մասին

 

Ես հումորով, բարի, գեղեցիկ և աշխույժ աղջիկ եմ։ Ես նույնպես շատ ընկերասեր եմ, ես կարող եմ ընկերանալ ուն հետ ասես։ Ես ունեմ շատ նախասիրություններ։ Ինձ շատերն ասում են ժպտերեսիկ, որովհետև ես շատ եմ ժպտում։

Իմ նախասիրությունները

Իմ նախասիրություններն են, գործելը, նկարելը, տիկնիկներ պատրաստելը և գեղասահքը։ Ես սկսել եմ գործել 9 տարեկանում և ինձ շատ դուր եկավ։ Իսկ նկարել ես սկսել եմ երբ դեռ շատ փոքր էի։ Տիկնիկներ պատրաստելը ես վերջերս եմ սիրել։ Իսկ գեղասահքը ինձ շատ է դուր գալիս, բայց ես ինքնուս են։ Իմ սիրված գեղասահքի մարզիկը է Ալեսանդրա Տռուսովան է։

 

Write a comment

Перейти к верхней панели